Strona główna

czwartek, 29 sierpnia 2013

RECENZJA: Nożyczki do włosów z Rossmanna

Dziś przyszedł czas na recenzję znanych już nożyczek do włosów z Rossmanna, firmy for your Beauty. Z braku gotówki kupiłam je parę miesięcy temu do podcinania sobie włosów samemu, jednak.. to nie był dobry wybór.
Do rzeczy.



              Co mówi o nich producent? 


Cena: 

16,99zł, bez promocji


Dostępność: 

Tylko drogerie Rossmann, jest to produkt ich marki własnej


Moja opinia: 

Od pierwszego użycia miałam wrażenie, że nie trzymają się dobrze, i nie są zbyt ostre, jednak spróbowałam dwa razy podciąć końce i było.. w miarę dobrze. Jednak za następnym razem nie chciały ciąć, zostawiały białe kuleczki na włosach (po prostu je miażdżyły), lepiej od nich podcinały zwykłe nożyczki z papierniczego. Cena nie jest jakaś wygórowana, jednak czy warto wydawać nawet tyle na niszczącego włosy bubla? Nie sądze. 

Ocena: 1/6





5 komentarzy:

  1. Kiepsko. Myślałam, że okażą się lepsze, bo zastanawiałam się nad kupnem.. Szkoda ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, może to ja trafiłam na taki felerny egzemplarz, ale nie wiem, czy warto ryzykować. ;)

      Usuń
  2. Będę się od nich trzymać z daleka :)
    Zapraszam do obserwowania:*
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar kupić nożyczki, dobrze że piszesz, dzięki temu ominę je szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne... Ja mam swój drugi egzamplarz, podcinam nimi włosy od ponad 3 lat, wszystko jest w porządku :) Ta druga para trochę ciężko chodzi ale to kwestia dokręcenia... Nigdy nie zauważyłam białych końcówek na najdłuższych włosach, nawet tuż przed kolejnym podcięciem.

    OdpowiedzUsuń